Ginatricot

älskar inte ni ginatricot modellen? hon e så fin. min faster har typ jobbat där sen hon fick jobb , och jag vet inte hur länge butiken har funnits , om någon vet det så komentera . jag åker dit i helgen tror jag eller vi får se hur det blir , snart går jag till tjejgruppen , om ni inte vet vad det e så är det e grupp som bara tjejer får komma och så dansar vi och tränar på teater och massor me skoj :) och vi har cabare på torsdag lääängtar kommer kanse va lite pinsamt men det får man tåla och det kommer säkert komma jätte många :) skojssigt vi ska ungefär visa upp tre danser och sen visar vi up teater sen så har vi modevisning , fasst först är det att man ska ha nästa sina finaste kläder och sen sina konstiga kläder fasst man ska inte vara fin man ska typ vara konstig :) men nu ska jag gå och käka sen till tjejgruppen hejdå ha en bra dag puss bjuder på en bild modellen från gina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0