sofis mode

älskar sofis mode tidningar , jag älskar faktist hennes mode hon har jätte coola kläder på sig varje dag och hon är vacker tycker jag , de flästa människorna har inte haft mode , sen sofi  började me det här ochh nu har dom världens bästa mode kläder på sig helt sjukt men ändå häftigt och jag älskar korta kläningar med kärp i midjan det e sjukt vackert tycker inte ni de? jag gillade inte sofis mode förut men när mina kusiner började köpa tidningen så börja jag me , men vissa säger att man bara slössar pengar , men det tycker inte ja , man köper en bra tidning för bra pengar , och jag hoppas hon fortsätter me det så alla kan ha mode och inte bara vissa , lycka till sofi pusshej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0