sovgott

hejhej idag har jag bara varit hemma sen gick jag ner till sportcentrum me pappa för att dom skulle spela fotboll där :) aja , men sen skrev jag att jag hade köpt lite grejer innan hehe , ja jag köpte en svart jacka på h&m och en svea mössa , jag vet ej vart men den e grå med vit text ;) aja , men senare ikväll så promenerade hem till mormor och skulle sova över hos mormor men sen ringde vivi mig (moster) och fråga om jag ville sova där istället okej sa jag , sen så kom dom och hämtade meej ,;) då stack vi ner sedan efter till preem , och hanlade chips och cola gottgott . och hyrde en film (spiderwick) as bra , då åt vi lite chips och drack colan filmen var hur bra som helt och glöm ej att KOMENTERA! jag vill verkligen att ni ska komentera så snälla gör det , sovgott och ha det en bra dag älskarer KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0