hejhej på er !

hejsan , idag var jag i skolan väldig myss faktist i klassrummet satt jag me wille åe jonathan och typ prata om massor , sen vare rast och mat och idag hade vi musik , värdens roligaste dag asåeew ;)  men sen gick  jag hem me elsa , ! och gjorde typ ingenting fotade lite och underbara sara var med oss dåe såklart , sen smsade vi lucas och hade faktist rätt så roligt , men sen så skulle jag åka hem me sara och vi skulle äta , sen så sitter jag här och tråkkar har ingen att vara meee , ! ;( ring meeeej snälla ! asååe om ni kan mitt nummer men annars inte men jag ska faktist sätta på lite musik och blogga kanse lite mer senare idag , kanse runt 9 men hare myss å kria på er kissbye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0